7.10.09

唱下去 --- 郭富城 Aaron Kwok





*如何芬芳的鮮花 如何繽紛的煙花


每次散去未留下片刻燦爛


然而今天開心嗎 然而今天歡欣嗎

如能衷心的相告

你真心笑 這感覺重要

我哭出了 都不過十秒 *

為何心花不開花 為何思家不歸家

這個世界盡彌漫太多廢話

難明今天的真假 才難明今天的喧嘩

原來真心的感覺

似一匹馬 卻不輕易御駕

變色的臉 卻周遭面上掛

#長夜裡 風也憔悴 星似亂絮 因太累

原來是我 想到倦了 想到沒法睡 #

(獨白)

有時候 我瞓唔著

會擔高個頭 望吓個天 抖啖大氣

因為 做咗十幾年歌手

有時身心都覺得有D疲累 間唔中

又會問吓自己 係咪應該停低一下

做另外一D自己中意做嘅嘢呢

諗吓諗吓 諗起你哋 我又覺得

忐忑裡 聽到你召喚我

心思交瘁 都洒脫地面對

回望去 這歲月裡 守我情緒 不算罪

昂然地說 千錯萬對 因你 願唱下去

就算傷了 你 仍是世上最大勁旅

Repeat *#
仍願信 這歲月裡 守我情緒 不算罪

昂然踏碎 千錯萬對 因你 願唱下去

就算傷了 你 仍是世上最大勁旅



沒有留言: